keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

4 weeks beibi! 4 weeks!!!

Kuukausi! Neljä viikkoa! Siis sehän menee vauhdilla, nyt minua jännittää. Ennen tätä ei olekaan oikeastaan pahemmin ehtinyt jännäämään, lähinnä vain murehtimaan. Sieltä se elokuu tulee, ja vauhdilla. 

Olen ollut nyt aika paljon kotona koirien kanssa, koska mieheni ei ole vielä kesälomalla. Siispä ainoa asia joka pitää minut järjissään, on ollut ompelu. Olen aikaisemmin täällä kirjoitellut että suunnittelin laukun tilaamista ebaysta, mietin myös yhden vanhan laukun tuunaamista. Sitten kuitenkin käsityölehtiä selaillessani löysin ohjeen häälaukkuun ja ajattelin että samahan tu oon tehdä itse, kun minulla sattui vielä olemaan vihreää satiinia, joka on aika identtistä pukuni värin kanssa. Eihän laukulle välttämättä tule edes käyttöä hääpäivänä, mutta sinne mahtuu jotakin pientä. 

Tällainen siitä tuli:




2 kommenttia:

Aurinkoprinsessa kirjoitti...

Oi! Upee laukku!

Ihanaa miinusykköstä! :D

Mrs.Uunila kirjoitti...

Kiitos! :D