lauantai 28. huhtikuuta 2012

One lovely blog award





Tunnustukseen kuuluu kolme tehtävää:

1. Kerro linkin kera blogissasi keneltä tunnustuksen sait.
2. Kerro itsestäsi seitsemän faktaa.
3. Lahjoita tunnustus eteenpäin 15 blogille/ bloggajalle
Kiitokset Sunshine tunnustuksesta! :)
Olipas vaikeaa keksiä seitsemän faktaa! Hmmm, tässä nyt kuitenkin:


1. Kaikki kotonamme on vihreää
Yllätys, yllätys! Onneksi vihreä on myös mieheni lempiväri, mutta tosiaan kotonamme kaikki turkoosia keittiötä lukuunottamatta on vihreää. Matot, sohvat, sängynpeitto, verhot, astiat... Ei voi mitään, viihdymme siinä värissä, vaikka se erikoinen sisustusväri onkin!

2. Olen shoppailuaddikti/vaatefriikki
Niin, vaikka kukapa ei, vai mitä? Rakastan vaatteita, rakastan seurata muotia, rakastan uusien asukokonaisuuksien suunnittelua. Uutta vaatetta tulee kannettua kaupasta tai tilattua netistä vähän liiankin tiheään. 
Pieni siivu kaoottisesta vaatekaappiseinästä. Sen lisäksi löytyy toki vaatehuonekin, täynnä vaatettani, luonnollisesti. Miehelläni taitaa olla peräti kaksi kaappia. :)

3. Vaihdoin alaa
Opiskeltuani media-alaa seitsemän vuotta, tulin siihen tulokseen että vaatteet ja muoti ovat enemmän minun juttuni. Hain siis opiskelemaan vaatetusompelijaksi, jossa olen nyt viettänyt vuoden ja tuntuu niin omalta!

4. Kaikki kirjat pitää omistaa
Hyvät kirjat on vain kertakaikkiaan pakko ostaa, tarvitsen joku päivä ehkä oman kirjastohuoneen. Lainaan edelleen harvoin kirjastosta, mutta jotenkin kirjastokirjat ovat ällöttäviä. Siis suurin osa niistä on vanhoja ja likaisia, enkä voi olla ajattelematta missä ne ovat olleet. Pidän myös siitä että hyvä kirja on aina käsillä, sen voi lukea koska vain uudestaan miettimättä kirjastokäyntejä tai laina-aikoja.

5. Pidän ruoanlaitosta ja leipimisesta
ja olen hyvä siinä! En ole oikeastaan koskaan ymmärtänyt tällaista "laitetaan ruokaa puolison kanssa yhdessä", keittiö on minun alueeni enkä halua että sinne tullaan sähläämään, koska teen itse paremmin! :p Laitan siis meillä lähes aina ruoat, eikä se haittaa minua ollenkaan. Kokkaaminen on itseasiassa rentouttavaa. Leipomisesta pidän myös ja etenkin siitä onnistumisen tunteesta, jonka mm. täydelliset macaron leivokset aiheuttivat. 


6. Olen larppaaja ja ylpeä siitä
Olen myös kirjoittanut useita pelejä ja saanut kehujakin niistä, rakastan tätä harrastusta myös kaikkien ihanien vaatteiden takia. En jaksa nyt selittää yksityiskohtaisesti, jos et ole kuullut larppauksesta/ liveroolipelauksesta, voit tutustua aiheeseen täällä.
7. Kirjoitan kolmea blogia
Tämän lisäksi minulla on vaate/ompelublogi Annen ompelukset ja hääblogi myös Meidän häät  sivulla. Täällä olen kuitenkin edelleen aktiivisempi. Neljäs blogi on tulossa, stailauskilpailun tiimoilta aloitan pitämään muotiblogia kesäkuussa, tarkka ajankohta selviää myöhemmin. Toisaalta pidän kirjoittamisesta, joten tämä on ihan hauskaa.

Tunnustusta en kyllä mitenkään keksi 15:sta blogille, kun tämän on aika moni tehnyt, mutta annan sen nyt muutamalle. En tiedä oletteko tehneet. :) Jotain sinistä, ranteennauha ja Safarimorsian.

Ei kommentteja: